Friday, April 30, 2010

Nazvo sam majstora!

Konačno sam nazvao vodoinstalatera zbog bojlera u kuhinji koji je riknuo ko zna kad! Znam, reći ćete "Čudna mi čuda, zovno čovjek majstora, pa šta s tim? Zar to nije logična stvar kad ti treba majstor?" Na sličnoj liniji je i moja mama, koja me maltretira sa zvanjem majstora još otkako je pomenuti bojler poludio i počeo da pravi kratki spoj. Ona vjerovatno misli da to nisam uradio odmah zato što sam neviđena ljenčuga i zdravko zaboravko ili možda zato što mi je i telefon riknuo (ne zna se zašto, ali sumnjam da je zato što je Skočkica izgrickala kabl).

Razlog je, međutim, sasvim drugačiji - ja sam od najranijeg djetinjstva apsolutno istraumiran svim vrstama telefoniranja. Dobro, ne računajući zvanje djevojke i najbliže rodbine. Kad treba da napravim jedan ovakav poduhvat kao što je zvanje majstora kog sam vidio svega 7-8 puta u životu, mene jednostavno hvata panika. Dakle, stojim dugo pored telefona, srce mi lupa, tresem se, razmišljam šta da kažem, pa ono nijedan pristup mi se ne sviđa, pa onda razmišljam o najgorim mogućim reakcijama sa suprotne strane, tipa da me neće prepoznati ili da će ta osoba biti iznerviran(a) i poslati me u tri lijepe i sve tako. Onda podignem slušalicu, pa je spustim, pa razmišljam kako je lijep dan napolju i kako ću super da uživam, samo da skinem taj prokleti telefonski poziv s vrata. Meni većina telefonskih poziva stvara goru tremu nego bilo koji ispit (osim diplomskog, tad sam htio da pobjegnem i sakrijem se negdje dok ne prođe).

Danas je bilo nešto slično, s tim da je period od definitivne odluke da zovem majstora i trenutka kad sam to stvarno uradio bio svega nekih sat vremena, po slobodnoj procjeni. Inače to zna da traje satima i satima. Ali, sad je gotovo i smatram da će ovaj herojski poduhvat da da veliki doprinos mom savladavanju straha od telefona.

Naravno, druga je stvar što sam ja tokom svakog telefonskog razgovora toliko izgubljen da redovno zvučim kao idiot. Moram i na tome da poradim. S tim da se ipak nadam da do kraja života više nikog neću morati da zovem.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...