Svi ste sigurno tokom gledanja TV-a zapazili reklamu sljedeće vrste - nekakva mišićava mačo faca izlazi ispod tuša i staje pred ogledalo dok se u pozadini u krevetu meškolji polugola djevojka. Naš heroj se brije i ondak na lice stavlja... ne, ne afteršejv nego nekakvu kremu (!), Nivea or something. A brižni narator nas informiše kako je ta Nivea (ili koja li već) krema "tako nježna za našu kožu", da skroz prija i ni najmanje ne boli, za razliku od onih odvratnih alkoholom nacvrcanih Denim afteršejvova.
Vama to možda nije ništa specijalno, možda čak i sami koristite pomenute kreme (naravno, sve do čitanja ovog prosvjetljujućeg posta), ali za mene je to još jedan očigledan znak odumiranja muškosti u današnjem svijetu punom tetki, u kome Klinta Istvuda i Čarlsa Bronsona nasljeđuju Elijah (kako god da se to izgovara) Vud, Orlando Blum i Majkl Pit. Dakle, zamislite, u današnje vrijeme neko ima hrabrosti da se zove muškarcem, a strah ga je od malo peckanja izazvanog afteršejvom. Lele i kuku. Žene i dalje mogu devet mjeseci da nose bebe, plus još sati i sati porođajne agonije i ne kukaju zbog toga (uz "časne" izuzetke koji se odluče da bebu eksterminišu po kratkom postupku, prije nego što se rodi i počne da kmeči i traži da jede). A muškarci, koji bi trebalo da su JAČI pol (sic!), boje se peckanja u trajanju od nekoliko sekundi. Još jednom lele i kuku.
Smatram da ako se prodaja tih silnih krema za poslije brijanja i sličnih stvari tako nježnih za našu kožu nastavi, žene imaju puno pravo da traže titulu jačeg pola. Nadam se da sam uspio da vas uvrijedim ovim postom.
1 comment:
svašta. ko kaže da nije moguće biti i ovisnik o preparatima za negu lica & tela i mačo muškarčina. šta fali patriku bejtmenu? (osim što je psihopata) :)
Post a Comment