Saturday, December 12, 2009

Pjesmice

Dok čekamo moju novu zbirku pjesama, koja samo što nije, evo jedne pjesmice iz prve zbirke, koju sam skrpio prije nekih desetak godina:


RESTORAN BOLA

Sjedim tako u restoranu bola
I čekam da dođe neko da me posluži
Pored mene stoji boca Koka-Kola
I u vazi na stolu uveloj ruži

Sjedim tako u restoranu bola
I gledam u prazno
Razmišljam o životnoj škola
Da ona je kisela i bazno

I tada dođe konobar i reče
-Sinak, oš da vidiš istinski bol?
A ja mu rekoh da već sve sam vidio
U životu svom

I bol i jad i patnju
I bol duše i bol u duši i smrt srca
I prijateljstva i ljubavi
Zaista, već sve sam vidio i osjetio

A on mi reče
-Misliš? A pazi onda ovamo!
I iz džepa svog izvuče krdo pirana
I pusti ih da me pojedu živog

I zaista shvatih da kad te ribice jedu živog
Više boli nego bol u duši i smrt srca
I ostale budalaštine
---------------------------

Evo ih još nekoliko, iz druge zbirke:

NEDŽAD I MERHUNISA

Oj prelijepa Merhuniso!
Dok latice ruže cvjetaju u vrtu
I lišće šušti kao u bajci
Ne zaboravi da te ja, Nedžad,
jako volim.

Jer prelijepa Merhuniso
Ako kojim slučajem zaboraviš
Dok latice ruže cvjetaju u vrtu
I mjesečina osvjetljava smiješak
Na tvom anđeoskom licu
Da te ja, Nedžad, jako volim
Ima da te iskasapim groznom bušilicom

Heil, Merhuniso, prelijepa ljepotice!
Što sunce stavljaš pod kose svoje
Ja, Nedžad, noću pohodim
Tvoje odaje u potrazi za vampirima.

Ja, Nedžad, sam.. AAAAAAAAAAARGH!!!
Miči te proklete zube iz mog vrata!!!


CVIJEĆE

Bila si te noći u svom vrtu
I okopavala cvijeće
A zapravo si kopala grob


ZLAĆANI VAMPIR

Čika Tomo je bio vampir
I čika Pero je bio vampir
Teta Sejfudina je bila vampirica
A nije bila ptica
Ni grlica ni jarebica
Nit' je bila golubica
A ni prepelica
Teta Sejfudina nije bila ni bušilica
Ni kosilica
Nit' je bila odvratna ljigava zvijer
Ne, stani, ipak je bila odvratna ljigava zvijer


ZAPLAKAO MALI JOVO

Zaplakao mali Jovo
Ko zna šta ga muči
Da li je možda gladan
Ili ne voli da uči.

Zaplakao mali Jovo
Plakao bi sve do zore
Da nije došla majka i smirila ga
Sjekirom u glavu.


OSA

Maše osa Siniši sa nosa
Siniša se smeo i na sijeno sjeo
Smiješno Neši, Siniši se smiješi

Nije mu više bilo smiješno
Kad je Siniša izvadio Scorpion
I raznio mu glavu

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...