Wednesday, December 23, 2009

Opet onaj glupi RTRS

Dakle, ne mogu da vjerujem šta sam upravo pogledao. Mind you, ja svakako nikad ne gledam TV osim zbog sporta, a na RTRS prebacujem isključivo da bacim pogled na teletekst. Maloprije uključim TV (o patnjama sa namještanjem prokletog kabla neki drugi put), kad ono nekakva retardirana emisija ZaDruga ili nešto slično. I klipani su u nekom prilogu posvećenom crtanim filmovima utvrdili, pazite molim vas, da gledanje Toma i Džerija i sličnih crtanih izaziva porast nasilja, jerbo se dijete identifikuje sa negativnim likom (sic!), dalje, Petar Pan utiče na to da dijete može da iskoči kroz prozor testirajući hipotezu o mogućnosti letenja, da i ne govorimo o Bivisu i Bathedu i nekim sličnim bezobraštinama i uticaju koji TO može da ima na vašeg napaćenog potomka.
Sve je to u redu, svako ima pravo da bude glup, pa čak i idiot, ali zašto, o zašto, mi moramo da plaćamo sedam maraka pretplate za njihovu glupost? Zašto, kad već kradu pare od poštenog svijeta, ne postave nekog sa IQ-om većim od 50 da nadgleda te idiotizme koje snimaju i da spriječi emitovanje onih baš PRETJERANIH idiotizama kao što je ovaj?
Naravno, Sunce će i dalje nastaviti da se vrti oko Zemlje, lopovske televizije će i dalje da pljačkaju narod, "kompozitori" himni koji svoju "muziku" mažnjavaju iz američkih komedija nikom za svoje krađe neće odgovarati, a naravno da će raznorazni polupismeni dušebrižnici da nam pričaju o negativnom uticaju običnih filmova, animiranih filmova, sporta, Interneta, kompjuterskih igara, mačaka koje jedu miševe i ostalih gnusoba ovog svijeta na našu jadnu djecu. In fact, najbolje je jadno dijete od malena zatvoriti u neku skroz izolovanu prostoriju i samo mu dodavati kroz neki otvor hranu i vodu. Htjedoh da kažem, sve ove idiotske stvari na ovom idiotskom svijetu će i dalje da se dešavaju, uprkos tome što su spomenute na ovom najčitanijem blogu na svijetu, no smatram da sam ovim kratkim tekstićem (da, pleonazam, ako vam se ne sviđa... znate već) ispunio svoju građansku dužnost u smislu skretanja pažnje na njih.
Ono što ostaje da neko sa manjom tolerancijom prema nasilju od mene (npr. neko ko je više gledao Duška Dugouška i Pticu trkačicu nego ja) demolira i zapali zgradu RTRS-a. I svih ostalih televizija osim Sportkluba. Doduše, i oni pomalo dave sa onim kretenskim reklamama za Potencijal, ali ajd, nije to toliko strašno. Ona sa baterijom koja se uspravi kad ženske noge prođu pored nje je čak nekako i zabavna na neki blentavi način.

3 comments:

Milosh said...

hm, sad sam dobio želju da nakucam jedan rant a u duhu ovog tvog ovde, ali sam trenutno nešto umoran, pa ću sutra...

Harvester said...

Nemoj da zaboraviš! Rantovi su najbolji.

Milosh said...

ipak sam zaboravio. damn!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...