Saturday, August 30, 2008

Najbolji nazivi pjesama

Baš sam nešto razmišljao o kvalitetnim nazivima pjesama ovih dana, pa reko da podijelim s vama neke kojih sam uspio da se sjetim:
A Plague of Lighthouse Keepers - Van der Graaf Generator
Frances Farmer Will Have Her Revenge on Seattle - Nirvana
Scorched Earth - Van der Graaf Generator
Childlike Faith in Childhood's End - Van der Graaf Generator
If I Could Do It All Over Again, I'd Do It All Over You - Caravan
A Very Smelly, Grubby Little Oik - Caravan
Derek's Long Thing - Caravan
Several Species of Small Furry Animals Gathered Together in a Cave and Grooving with a Pict - Pink Floyd
Terminal Frost - Pink Floyd
Pigs on the Wing - Pink Floyd
Dancing with the Moonlit Knight - Genesis
The Battle of Epping Forest - Genesis
Return of the Giant Hogweed - Genesis
Alan's Psychedelic Breakfast - Pink Floyd
Interstellar Overdrive - Pink Floyd
Astronomy Domine - Pink Floyd
Darkness 11/11 - Van der Graaf Generator
How the West Was Won and Where It Got Us - REM
After the Flood - Van der Graaf Generator
Pioneers Over 'C' - Van der Graaf Generator
Mysterious Semblance at the Strand of Nightmares - Tangerine Dream
Origin of Supernatural Probabilities - Tangerine Dream
Rising Runner Missed By Endless Sender - Tangerine Dream
Stratosfear - Tangerine Dream
Itd. Dopuniću kad se sjetim.
Dopuna:
Meurglys III: The Songwriter's Guild - Van der Graaf Generator
Ghost in the Firewall - Arena

Friday, August 29, 2008

Citati iz filmova

Danas baš nešto razmišljam o sjajnim citatima iz filmova, pa reko da navedem nekoliko svojih omiljenih, bez naročitog redoslijeda:
"I have come here to chew bubblegum and kick ass... and I'm all out of bubblegum!" - They Live
"Stand back, son, this calls for divine intervention! I kick arse for the Lord!" - Braindead
"Your mother ate my dog!"
"Not all of it!"
- Braindead
"Gimme some sugar, baby!"
"I've got news for you pal: you ain't leadin' but two things right now: Jack and shit... and Jack just left town!"
"Hail to the King, baby!"
"You found me beautiful once..."
"Honey, you got real ugly!"
"Shop smart - shop at S-Mart! You got that?"
- Army of Darkness
"Ray, this is Walter!"
"I've never seen that. I've never seen anyone drive their garbage out in the middle of the night and bang the hell out of it with a stick, I've never seen that."
"I want to kill everyone, Satan is good, Satan is our pal!"
"Raaaay... how nice of you to invite our new neighbours over for barbecue!"
"Nobody knocks off an old man in my neighborhood and gets away with it!"
"Sardine?"
"I'm trying to cut back!"
- The 'burbs
"I'll swallow your soul!"
"Swallow this!"
- Evil Dead II
"Joey, do you like movies about gladiators?"
"Joey, have you ever been to a Turkish prison?"
"Joey, have you ever seen a grown man naked?"
"We have clearance, Clarence."
"Roger, Roger. What's our vector, Victor?"
"Looks like I picked the wrong week to quit drinking."
"Surely you can't be serious!"
"I am serious. And don't call me Shirley!"
"Cream?"
"No, thank you, I take it black... like my men."
- Airplane!
"You'll never get away with this, Habsburg... whatever it is!"
- Naked Gun 2 1/2
Bah, ovo je beskorisno! Ima ih toliko mnogo da je nemoguće sve popisati. A još nisam ni počeo da citiram Ostina Pauersa...

Monday, August 25, 2008

Jump scares

Baš sam sad pogledao 1408 i jedna scena iz tog filma dala mi je sjajnu ideju (odnosno podsjetila me na sjajnu ideju koju sam prije imao). Samjuel Džekson sjedi u autu i odjednom u retrovizoru vidi jezivu prikazu. Okrene se, kad ono u autu nema nikoga. Olakšano odahne.
Zar ne bi bilo sjajno da je ponovo pogledao u retrovizor i opet vidio istu prikazu? Džamp skerovi takve vrste (posebno vezani za ogledala, ali i oni "obični", npr. kad nešto odjednom iskoči pred junaka) dušu su dali za film - za film, that is, koji će da bude sastavljen skoro isključivo od džamp skerova. Nema dakle scena kad ste totalno napeti i očekujete da se desi nešto stravično, a ne desi se ništa. U ovom filmu svaka napeta scena bi bila završena jezivim događajem. Pa taman u pitanju bila i mačka. I suštinski film bi zapravo predstavljao samo neprekidan niz tih džamp skerova. Naravno, devedeset minuta je predugo, stvar bi brzo postala dosadna, ali ne bi bilo loše napraviti npr. film od petnaestak minuta, koji bi imao desetak takvih scena.
Filmmejkeri, eto vam besplatna ideja. Ako neko napravi ovakav film i obogati se, ja očekujem samo slavu i pare.

Saturday, August 16, 2008

An American Crime

Još nije mrtva hipoteza o dualnosti! Pogledao sam An American Crime i film je izvanredan! Pravo malo remek-djelo koje ispravno radi sve ono gdje The Girl Next Door griješi (dakle, SVE). Ovaj film je i zvanično zasnovan na događaju iz 65., kada je izvjesna Gertruda Baniševski u podrumu svoje kuće držala zatvorenu šesnaestogodišnju Silviju Lajkens. Film je ispresijecan kratkim scenama sa suđenja, razgovorima tužioca sa akterima priče koji najavljuju pojedine događaje u filmu.
Razlike u odnosu na gore pomenuti film snimljen po knjizi Jacka Ketchuma su brojne. Osnovno je što su likovi ovde tretirani kako treba, nisu marionete u rukama neukog scenariste koji im kaže da iz čista mira nekog maltretiraju, nego imaju MOTIVACIJU, psihološki su analizirani (naravno, koliko to vrijeme, brojnost likova i naravno tempo filma dozvoljavaju) i događaji su većinom predstavljeni kao posljedica teške socijalne situacije + slabosti likova + Zla koje čuči u svima nama.
Inače, o čemu se ovde radi? Silvija i Dženi su djevojčice koje roditelji ostavljaju kod izvjesne samohrane majke Gerti Baniševski, kojoj plaćaju dvadeset dolara mjesečno da se brine o njima. Nažalost, ne znam koji je razlog za ovaj čin, to je objašnjeno na početku filma (imate na kraju krajeva i na Internetu opis tog događaja) ali moj engleski nije što je nekad bio. Nevertheless, takva je situacija. Gertruda je samohrana majka šestoro djece koja iz čiste neimaštine prihvata da se brine o dvije djevojčice u zamjenu za nešto novca. Za razliku od (ponovo) TGND, lik Gertrude je jasno profilisan - ona ima žešćih psihičkih problema, ne ide kod doktora nego se sama liječi, plus nedostatak novca plus ekstreman zaštitnički odnos prema svojoj djeci dovode do groznih događaja u kasnijem toku filma.
Prvo mlaćenje djevojčice zapate kada ne stigne ugovoreni dvadesetodolarni ček. Situacija se zatim samo pogoršava - Silvija se odmah na početku sprijatelji sa najstarijom kćerkom Polom, koja saznaje da je trudna sa izvjesnim oženjenim muškarcem, što se nesretnim spletom okolnosti pročuje. Pola zbog samozaštite momentalno ispriča majci gomilu laži o Silviji i od tada pa nadalje Gertruda totalno gubi kontrolu. Neću sad da ulazim u sva mučenja koja je sprovodila, to ćete vidjeti sami. Jezivije od njenog psihičko stanja (i naravno maltretiranja) jeste uloga koju su u svemu imala njena djeca, prvenstveno mlađani Džo. U djetencetu koje tek što se ispililo iz jajete čuči pravi Markiz de Sad, kao što će se vidjeti kasnije. Ni njegovo ponašanje nije just for the sake of it, već je lijepo nagoviješteno low profile scenom kada treba da nahrani psa.
U užasnom iživljavanju učestvuju pored Gertrudine djece i pojedini stranci - izvjesni debeli klipan s naočalama kome se sviđa Silvija, ali mu ne uzvraća simpatije. Zatim još neki klipani koji se dolaskom u podrum nađu u situaciji da se pred njima nalazi vrlo interesantna igračka - djevojčica - na kojoj mogu da gase cigarete i šta sve ne. U početku oklijevaju, a kasnije (na nagovaranje onog malog gada) prihvataju igru i još se uživljavaju u nju.
U filmu je objašnjeno i kako je sve ovo uspjelo da ostane skriveno, zašto Silvijina sestra nije nikom ništa rekla, zašto roditelji nisu reagovali, zašto komšije ne reaguju kad čuju vrištanje iz kuće itd. Ova objašnjenja nisu uvijek najuvjerljivija, ali scenaristi su bar pokušali nešto da urade sa tim i eventualna sitna neuvjerljivost u trenutku blijedi pred ostatkom filma. Šta se dešava na kraju, saznaćete sami. Čak i ako znate za stvarni događaj i njegov epilog, način na koji je to urađeno u ovom filmu je duboko potresan (daću vam vrlo mali hint - The Descent) i gledaocima ženskog pola se preporučuje da pri ruci imaju maramicu.
Nisam objasnio zašto mi se sviđa ovaj film. Jedan od razloga jeste sjajan scenario koji uspijeva da žonglira sa gomilom likova, a da nijedan ne bude višak, da svako ima neku svoju ulogu i da te uloge budu ubjedljive. Najbolje je psihološki analiziran lik Gertrude, naravno. Dalje, iako ima veeeeeeeelikog potencijala za to, film nijednog trenutka ne zalazi u pornografiju, i.e. skoro uopšte nema eksplicitnih scena. Režiser je (ispravno) odlučio da je sugestija jezivog događaja sasvim dovoljna, tako da je vrlo malo krvi i nema dugih sadističkih scena. Ovo ne znači da je film mrljav, naprotiv - temeljno će da vas protrese.
Ono najbolje, however (pored jedne fenomenalne scene pred kraj filma), jesu performanse dvije glavne glumice, Ketrin Kiner i Elen Pejdž. Ketrin Kiner je sjajno udahnula život poremećenoj Gertrudi i učinila je toliko uvjerljivom da je to naprosto jezivo. Bez ikakve pretjerane dernjave, patetike i ostalog, njen lik je takav da povremeno možete da osjećate određenu simpatiju zbog teške situacije u kojoj se nalazi, ali češće ćete željeti da joj razbijete glavu. Elen Pejdž s druge strane je savršena žrtva, prosto je nevjerovatno sa kakvom lakoćom pravi transformacije od demonske male gadure iz Hard Candy jednog ovakvog filma. Nema više njene samouvjerenosti, smartass duhovitih replika i beskrajnih muzičkih referenci (ipak se film dešava u vrijeme kad su Bitlsi bili na sredini karijere, Stounsi tek počinjali, a siroti Kurt Kobejn se nije još ni rodio) - ovde je žrtva i u toj ulozi se snalazi kao riba u vodi. Kao i starija i iskusnija Ketrin Kiner, ni u jednom trenutku nemate osjećaj da ona glumi - ona jednostavno jeste Silvija. Ne moram ni da spominjem da joj se sada divim do imbecilnosti i da joj više neću uzimati za zlo onaj loš film. In fact, čak bih se nadao da će da dobije Oskara, kad bi kojim slučajem ta propala nagrada išta značila. Ellen Page, you rule!

Wednesday, August 13, 2008

Cloverfield

U posljednje vrijeme sa raznih strana naviru mnogobrojni ljudi koji nalaze mane ovom sjajnom filmu. Istina je, Kloverfild je film koji bi pod strogom matematičkom analizom pukao kao mjehur od sapunice. Em je priča praktično nikakva, em su tu raznorazne nelogičnosti tipa da čudovište slučajno uleti u kadar, a snimatelj brže bolje skreće pogled (kamere) na sasvim drugu stranu, zatim drmanje kamere koje izgleda smeta apsolutno svima osim meni (actually, nisam ga ni primijetio), jednodimenzionalni likovi (nuladimenzionalni bi bilo možda i približnije istini), blesavo ponašanje čudovišta i njegovih minijaturnih miniona koji bi, da je pravde, sravnili Njujork za cirka 35 minuta i tako dalje i tako dalje.
Zašto je, uprkos tome, ovo odličan film? Ili, preciznije, zašto je MENI ovo odličan film? Pa, mislim da je suština u sljedećem - gore pobrojane mane, iako postoje, jednostavno su potpuno nebitne. Kloverfild nije film koji cilja na autentičnost bilo kakve vrste niti na bilo kakav razvoj likova niti nešto slično. Cilj Kloverfilda jeste da se gledalac direktno ubaci u HAOS i da tamo boravi nekih osamdesetak minuta. Jednom prilikom sam sanjao da prolazim pored raskrsnice i da se tamo, taman kad sam ja stigao, desi ogroman lančani sudar i da oko mene lete automobili, autobusi, kamioni i šta sve ne i da očajnički pokušavam da ih izbjegnem i negdje se sakrijem. Da sad ne ulazim u neke primjerčiće (npr. ratne) iz stvarnog života - smatram da je upravo ta vrsta haosa ono što ovaj film pokušava (i uspijeva) da dočara. Ne samo da smo mi, kroz kameru, praktično direktni učesnici veooooooooooma gadne situacije, tu je još i fakat da se neprekidno nešto događa, pa taman ta dinamičnost bila izazvana povremenim ne baš spretnim potezima (čemu ona paukolika stvorenja, zašto nisu efikasnija i na kraju krajeva - kakva je njihova veza sa velikim čudovištem?). Dodatni je plus što se ovde radi o ogromnom čudovištu a ne o nekoj tamo novinarskoj ekipi koja se slučajno izgubi na srpskoj teritoriji tokom rata u Bosni. Realne teme smrde a fantastika vlada.
Kloverfild je kao scena napada čudovišta u Gwoemulu proširena na čitav film. Ili recimo borba pred kraj Children of Men. Oba ova filma imaju sijaset sadržaja pored ovih (sjajnih) akcionokatastrofičnih scena, dok je Kloverfild jednostavno s gađenjem odbacio sve što je na bilo koji način intelektualno i sveo se na pure haotičnost. Puritancima se ovo možda ne sviđa, ali hej - pa nešto mora da se snimi i za nas ljubitelje neprekidne rollercoaster akcije.
Još jedan izvanredan film koji primjenjuje sličan recept je španski [REC]. Za razliku od Kloverfilda, koga bih svrstao u filmove katastrofe, [REC] je čisti horor, bez primjesa bilo čega drugog. Tamo gdje u Kloverfildu imamo haos, ovde je čistokrvni užas. Svi znamo da se u snovima često bavimo bježanjem od raznoraznih ružnih kreatura koje nas proganjaju, a da nemamo gdje da pobjegnemo. [REC] rekonstruiše upravo taj osjećaj. I opet, u pitanju je film očišćen od bilo kakve intelektualnosti i sveden na potpuno čisti, koncentrovani - strah. Ovde nema kompleksnih odnosa tipa majka - sin, kao u Exorcistu, ili moralnih dilema roknuti ili ne roknuti dijete kao u The Omen, radnja je do maksimuma pojednostavljena: zbrisati ili biti smazan. Sad neću da ulazim u razglabanje o neospornoj činjenici da je [REC], bez ikakvog vidljivog razloga, milion puta jeziviji od 28 Days Later s kojim ga porede zbog sličnosti monstruma koji se pojavljuju. Razlog je što [REC] od početka ima malčice gadnu atmosferu, tj. odmah pomislite "Uh - oh, ovde nešto nije kako valja, ova baba mi je sumnjiva..." i tako dalje. Naravno, dušebrižnici će odmah reći "Haha, pa taj [REC], to je jedno smeće koje ni najmanje nije strašno, kakav si ti LUZER što to nazivaš jezivim filmom!" itd. Naravno, strašnost je (kao i većina ostalog) relativan pojam. Iako me inače priče o bjesnilu i zarazi ne prepadaju u onolikoj mjeri kao filmovi s duhovima (prvenstveno sa dugokosim prikazama djevojčica), ovaj film je bio jezivo jeziv. Veoma.
Što se gledanja tiče, Kloverfild je nešto što se apsolutno mora gledati u kinu, s tim da je tim bolje što je veće platno i što je više ljudi. Ko je gledao na DVD-u ili nečem sličnom, kao da ga nije ni gledao. Moje prvo gledanje je bilo na DVD-u i samo što nisam zaspao. Taj sveprisutni osjećaj haosa može dobro da se realizuje samo sa ogromnom slikom i dobrim zvukom. Za [REC], s druge strane, situacija je malo komplikovanija. Jeste da je veliko platno sa glasnim surround zvukom vrlo poželjno, a vrištanje naivnih djevojaka sasvim sigurno pomaže, jezovita atmosfera će mnogo bolje da se osjeti u privatnosti vaše sobice (naravno, u gluvo doba noći). Ja sam nekako imao sreće da iskombinujem najbolje od oboje. Iako moj projektor i zvučnici ne spadaju u sam vrh ponude, više su nego dovoljni za gledanje u stanu, a sa mnom je bio samo rođak koji je jednako plašljiv kao i ja. Dakle, uživanje je bilo zagarantovano.
Suma sumarum - i Kloverfild i REC su, neću reći primitivni, ali recimo vrlo pojednostavljeni filmovi i to je bilo sa NAMJEROM, kao i njihovo ciljanje na najprimitivnije ljucke instinkte.
Eto, ja se raspričao, a još malo pa je vrijeme za utakmicu. Zato ću sada da vas ostavim, a vi radite šta hoćete.

Tuesday, August 12, 2008

Random trabunjanje

Evo da se kladimo u tristo hiljada maraka (preko sto pedeset hiljada eura) da niko nikad neće postaviti nijedan komentar na moj sjajni blog. Ponekad se pitam zašto uopšte pišem. Koga to zanima? Nikog. A osim toga, ništa i ne valja. Ako hoću da preživim u surovom svijetu blogova, moraću da smislim nešto originalno i fascinantno.

Doduše, nije baš da nisam u dosadašnjem životu imao svoj share genijalnih ideja. Doduše, dosta njih je bilo u kolaboraciji sa mojim drugom Bojanom, koga zovemo Bojan 3 da bi se razlikovao od drugog Bojana, koji ima nadimak Bojan BB. Pitate se zašto je jedan trojka a drugi bez broja, kad bi logičnije bilo da je npr. jedan 1 a drugi 2. Za sada ćete ostati bez odgovora na to zanimljivo pitanje.

Dakle, koji su to genijalni izumi? Evo npr. kalendar za pokrivanje rupa u zidu. Na prvi pogled podsjeća na običan kalendar, ali namjena mu zapravo nije da pokazuje datume (mada može i to) nego da se stavi preko rupe koju eventualno imate na zidu. Na taj način, uvaženi gosti neće primijetiti rupičastost vašeg zida.

Još jedna briljantna stvar koju smo smislili jeste escajg za gledanje TV-a u mraku. Huh, what??? pitate se vi. Pa gledajte - stvar je vrlo prosta. Svima vam se desilo da ogladnite za vrijeme napetog filma i želite nešto da čalabrcnete. Tanjir sa hranom je pred vama i sve je to lijepo, ali... svjetlo je ugašeno i ne vidite ništa. Film naravno ne možete da prekinete i šta vam ostaje? Tu stupa na scenu naš escajg. Nož i viljuška su tako genijalno konstruisani da sadrže minijaturne baterijske lampe koje se aktiviraju pri dodiru sa tanjirom, tako da ne morate da palite svjetlo (i prekidate film) da biste se lijepo najeli. Još jedna briljantna stvar kod našeg escajga jeste što ne koristi nikakve baterije, struju i sl. nego ima solarne pločice. Dakle, jednostavno kad ga ne koristite, iznesete ga na sunce da se napuni i do noći je spreman za novu turu filmova. Gledanje jezivih horora nikad nije bilo uzbudljivije. Iako je ovaj escajg prvenstveno konstruisan za filmske večeri, vrlo je koristan i kad vam npr. nestane struje, a umirete od gladi. Ne gubi se ništa na funkcionalnosti činjenicom da trenutno nijedan film nije aktivan.

Druga sjajna ideja koju sam dobio prije nekoliko mjeseci - svi znate kako se neki kišobrani otvaraju jednostavno pomoću klika, a da se zatvore potrebno je da teglite onaj neki dio. Drugi su sušta suprotnost - da se otvore treba da cimnete neki klinac prema gore, a zatvaraju se jednostavnim pritiskom na neko čudo. Zar ne bi bilo briljantno i korisno kombinovati ova dva pristupa da se dobije kišobran koji se i otvara i zatvara pomoću jednostavnog klika? Kvašenju i kišnjenju je odzvonilo. Više neće proći pola sata dok otvorite kišobran kad kiša počne da ljuštri, niti ćete, nakon što ona prestane, trošiti dragocijeno vrijeme pokušavajući da kišobran zatvorite i time propustiti divan pogled na sunčano nebo.

Konačno, za sada ćemo da završimo sa nečim što nije izum strictly speaking, ali smatram da je odlična ideja. Svi se sigurno gnušate gadova koji po autobusima i tramvajima sjede po mjestima rezervisanim za invalide i onda kad se pojavi neki pravi invalid i želi tu da sjedne, oni ga išutaju, izmlate, išamaraju i izbace napolje iz voza. Moj je prijedlog (a to sam detaljnije objasnio u svojoj pričici pod nazivom Glejzer, koja tek treba da ide u štampu) da Vlada oformi poseban ogranak, jedinicu čiji bi zaposleni imali zadatak da čuvaju mjesta sve do pojave invalida. Naravno, tada bi uslijedila provjera autentičnosti invaliditeta, legitimisanje i bilježenje podataka i na kraju potpis invalida. Ti ljudi bi se nazivali "glejzerima" (po Polu Majklu Glejzeru, režiseru Trkača). Glejzeri ne bi imali fiksnu platu nego bi bili plaćeni po učinku, tj. broju onih kojima su ustupili mjesto. Toliko za sada.

Smrt?

Blimey! Moja sjajna hipoteza o dualnosti mogla bi da doživi smrt prije nego što se čestito i rodila. Šta je to ubija? Pa jedan film koji sam već spomenuo ranije - namely Hard Candy. Dakle, ako nađete DOBAR film u kojem satanska mala djevojčica volšebno maltretira pedofila u čiju se kuću na prevaru infiltrirala, obavezno da me obavijestite.

Monday, August 11, 2008

Razmaci

Ako neko zna, nek me obavijesti kako dođavola da napravim prazan red između dva pasusa. Izem ti blogspot i njihovo formatiranje.

Dualna hipoteza

Film koji as we speak upravo skidam inspirisao me je na nešto što se trenutno zove "dualna hipoteza", s nadom da ćemo uskoro da ga preinačimo u dualnu teoremu. Šta je to, pitate se. E pa ima veze sa filmom. Naime, sinoć sam gledao još jedan u nizu jako loših filmova sa jako dobrom idejom - zvao se Jack Ketchum's The Girl Next Door. Film je snimljen po istinitom događaju i govori o jezivim mučenjima kojima je izložena mlada djevojčica u kući svoje tetke. Ne bih sad ulazio u detaljno razmatranje zašto je film loš jer ionako očekujem da se sve što kažem uzme kao istina bez pogovora.
Uglavnom, malo sam pročeprkao po Vikipediji i našao da postoji još jedan vrlo svjež film koji tretira istu temu - zove se An American Crime. Baš kao i Girl Next Door, snimljen je prošle godine, obrađuje isti događaj, s tim da koristi originalna imena (ona su u Girl Next Door promijenjena). Zlu tetku (in any case - vođu parade) glumi Catherine Keener, a žrtvu - Ellen Page. E sad, ne samo zbog učestvovanja ove dvije sjajne glumice, uvjeren sam da je ovo sjajan film. Jednostavno, osjećam pozitivne vibracije. Stoga sam odmah skoknuo na Yahoo i pronašao nekakav DVD rip, koji upravo skidam i planiram da film pogledam već večeras.
Kakve sad ovo veze ima sa tom dualnom hipotezom? Pa gledajte - Girl Next Door je loš film. An American Crime je sjajan film, koji se bavi istim događajem. Pogledajmo sada još jedan primjer sjajne ideje pretočene u grozomoran film - debi Wesa Cravena Last House on the Left. S druge strane, film koji je direktno inspirisao to nedjelo je naravno Bergmanov Jungfrukallan, koji je odličan film. Uopštavanjem ova dva slučaja na kompletan svijet filmova, dolazimo do hipoteze:


Za svaki grozomorno loš film na ovom svijetu postoji bar jedan odličan film koji se bavi istom ili sličnom tematikom.
Ne moram ni da govorim koliko bi značajno za svijet filma bilo kad bi se ova hipoteza ispostavila kao tačna. Na taj način kad pogledate loš film, odmah pronađete njegov kvalitetan dual i isperete gorak ukus. Na ovoj teoriji još ćemo da poradimo.
As an aside note, još jedan razlog zašto ću sa uživanjem da pogledam An American Crime. Poznat sam kao veliki mrzitelj filma Hard Candy u kojem se pojavljuje užasno iritantan lik djevojčice, koju tumači baš Ellen Page. Moja davnašnja želja da je snađe sve najgore konačno će da se materijalizuje u ovom filmu. Hopefully. Over and out.

Moj novi blog

Ovo je moj novi blog. Vjerovatno se pitate šta će mi toliki blogovi. Malo malo, pa kreiram novi blog, napišem jedan i po post na njemu i batalim ga. That may be so, uglavnom, na stvaranje ovog najnovijeg bloga inspirisala me je moja drugarica Morticia koja ima svoj blog koji već mjesecima uspješno funkcioniše. Eto.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...