Monday, August 25, 2008

Jump scares

Baš sam sad pogledao 1408 i jedna scena iz tog filma dala mi je sjajnu ideju (odnosno podsjetila me na sjajnu ideju koju sam prije imao). Samjuel Džekson sjedi u autu i odjednom u retrovizoru vidi jezivu prikazu. Okrene se, kad ono u autu nema nikoga. Olakšano odahne.
Zar ne bi bilo sjajno da je ponovo pogledao u retrovizor i opet vidio istu prikazu? Džamp skerovi takve vrste (posebno vezani za ogledala, ali i oni "obični", npr. kad nešto odjednom iskoči pred junaka) dušu su dali za film - za film, that is, koji će da bude sastavljen skoro isključivo od džamp skerova. Nema dakle scena kad ste totalno napeti i očekujete da se desi nešto stravično, a ne desi se ništa. U ovom filmu svaka napeta scena bi bila završena jezivim događajem. Pa taman u pitanju bila i mačka. I suštinski film bi zapravo predstavljao samo neprekidan niz tih džamp skerova. Naravno, devedeset minuta je predugo, stvar bi brzo postala dosadna, ali ne bi bilo loše napraviti npr. film od petnaestak minuta, koji bi imao desetak takvih scena.
Filmmejkeri, eto vam besplatna ideja. Ako neko napravi ovakav film i obogati se, ja očekujem samo slavu i pare.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...