Wednesday, April 7, 2010

Farma!

Nedavno sam počeo da (relativno redovno) kupujem Blic. Mind you, te novine su krš, baš kao i sve ostale, ali čovjek jednostavno mora ponekad ponešto da pročita da ne bi ostao totalno izolovan od događaja. Direktan povod za ovo je bila činjenica da sam za Ejupovo hapšenje saznao sa nekih desetak dana zakašnjenja i to prilikom sasvim slučajne posjete teletekstu u potrazi za nečim sasvim drugim. Naravno, otkako sam ja počeo da kupujem novine, više se nigdje ništa ne dešava i samo bacam pare. Ali to je već druga tema.

Ono što je meni apsolutno fascinantno i na neki način jezovito jeste što se u ovim novinama daju redovni izvještaji sa Farme, koja je valjda neka još retardiranija verzija ionako retardiranog Velikog brata. Ne, ovaj post nije namijenjen mlaćenju mrtvog konja, tj. pljuvanju tih rialiti šouova, no zaista mi je čudno da novine koje bi trebalo da informišu šta se dešava u svijetu i sl. troše prostor na piskaranje o tome šta radi grupa budaletina u nekoj idiotskoj emisiji. Uostalom, evo vam isječak iz jučerašnjeg Blica, pa vi procijenite sami na šta to sve liči:

"Ovo je već druga svađa za tri dana zbog Sajka. U prošli četvrtak Milena je tražila Sajku da joj donese vodu iz bunara. Maca je počeo da provocira Nemanju zašto to ne traži od njega i Nemanja je pukao. Žestoko je napao Milenu, koja nije uspela da se odbrani. Kasnije te večeri i Sajko je počeo da provocira Nemanju, koji je kao sluga spavao u štali."

Wth????????????

1 comment:

Milosh said...

farma na sporoj farmi, krajnje je vreme bilo :) novine skoro da i ne čitam, ali povremeno prelistam 24, i evo u današnjem broju isto je izašao neki tekstić na temu šta je novo na farmi. danas su sve novine bar po malo tabloidi...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...