Friday, February 27, 2009

R.I.P. Bora Đorđević

Evo baš maloprije se vraćam s posla, gdje sam uspješno današnji ispit pomjerio za ponedeljak (mada mi to uopšte nije bila namjera, ali okolnosti su diktirale tako), kad na jednom plakatu vidjeh, spazih...
Kaže, opet nekakav Oskar popularnosti i slično i iz nekog razloga gledam spisak učesnika, kad tamo... Među uobičajenim sumnjivcima kao što su Željko Samardžić, Šako Polumenta, Dado Polumenta, Mile Kitić i slični, naletim prilično neočekivano na - Riblju čorbu (!)
Sad, nemam pojma, možda postoji još neka Riblja čorba osim one prave, ali dok se to ne potvrdi, smatraćemo da je to ONA Riblja čorba.
Dakle, možemo da konstatujemo da je sad, kakve li ironije, naš vajni pjesnik počeo zajedno da nastupa sa onima kojima je posvetio neke od svojih najpoznatijih stihova. Izgleda da mu je onaj silni alkohol konačno došao glave.
U to ime, prisjetimo se nekih od najkvalitetnijih stihova ovog nekad sasvim solidnog benda:
"Večera je gotova
Ima puno otrova
Svi jedemo splačine
Na različite načine"
"Otvorila mi matora
S licem aligatora
I rekla mi
'To sam ja' "
"Živi bili, živi bili
Imbecili i debili
Blago tebi, blago meni
Uništiće nas kreteni"
"Ovde može ko god hoće
Da hara i pustoši
Sve Kilavi Radovani
I Nejaki Uroši"
"Iz mora laju morski psi
Na plaži ležimo ja i ti"
"Ja sam se ložio na tebe
A ti si bila mrtva hladna
Ti si bila mrtva
Ti si bila hladna
O, tako hladna
O, i tako mrtva"
(ovo je Bajagin tekst)
"Kupio sam pištolj
Od švercera na crno
Na tebe ću rado
Da potrošim zrno
Zato nemoj da ideš mojom ulicom"
I tako dalje. Eh... :-(

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...