Saturday, February 7, 2009

Neposlušni Zoki

Evo jedne pjesmice koju sam nedavno napisao. Zove se Neposlušni Zoki. WARNING: Pjesmica sadrži ekstremno nasilje i stoga se ne preporučuje čitaocima sa slabijim srcem i ženama.
-------------------------------------------------------------------

NEPOSLUŠNI ZOKI

Mali se Zoki probudio
Nevoljno u krevetu promeškoljio
Okrenuo na drugu stranu
I nastavio da spava

«Ustaj, Zoki, lane moje!»
Zaziva ga mama
A u sobi tama
«Zoki, Zoki, srećo moja!
Moje sunce, čedo moje!
Da ti mati tvoja jelo spremi
Pa u školicu da ideš!
Da porasteš veliki
I sve lijepo naučiš!»

Zoki se s gađenjem ispovraćao
Svuda okolo
Mrzio je školu
Možemo li da ga krivimo?

Majka ga je tada zadavila
Žicom od klavira
Možemo li da je krivimo?

Tada se tada iznervirao
I odrezao mami
(tj. svojoj ženi)
Glavu motornom testerom
Možemo li da ga krivimo?

U to došla punica
A kćerke ni od korova
«Gdje mi je kćer?»
Pita ona strogo svoga zeta

«E vidiš, na to pitanje ne postoji
Jedinstven odgovor»
Kaže njen zet, a sve se lukavo smiješi
«Ako misliš na tijelo, ono je u spavaćoj sobi
Misliš li na glavu, ona je u kupatilu»

«Ti si moju ćeru zaklo!»
Viče punica puna bijesa
«Hm, to je prilično ekstremna tačka gledišta»
Odgovara zet
«Recimo samo da sam je skratio za glavu»

Tada je punica uzela žarač i probila mu oko
Možemo li da je krivimo?
«Tako prolaze svi koji obezglavljuju moju kćerku!»
Rekla je i pošla da sahrani ostatke

Uprtila je tijelo i odnijela ga do auta
Ali kad se vratila po glavu
Tu su nastupili problemi

Jer glava je u kupatilu šizila sve u šesnaest
I igrala fudbala sama sa sobom
Pri čemu je sama sebi služila kao lopta
E to je trebalo da vidite

«Kćeri, nekako si mi izduvana!»
Kaže brižna mati
I trči do auta po pumpu
A onda joj vrh cjevčice gura u oko i pumpa
Nažalost, ne uspijeva da napumpa glavu
Već samo da dovede do ispadanja očiju

«E dođavola kćeri!»
Kaže mama

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...