Tuesday, September 16, 2008

Izbori

Blago nama! Eto došlo je i to doba godine kad nebo postaje tmurno, kad konačno kišica malo rashladi ovu džunglu na asfaltu, kad se drveće prošara raznim bojama i, last but not least, kad imamo priliku da svojim glasovima "utičemo" na budućnost svoje zemlje. Da, da, došlo je vrijeme izbora, a prije toga - predizborne kampanje. Došlo je vrijeme kada mi je naročito drago što na TV-u gledam samo sport i povremeno Rejmonda. Propuštam raznorazne "male" i "velike" političare koji su, već prema afinitetima, eventualno promijenili dresove i sada svim srcem i sa neviđenom količinom emocija zastupaju interese svog novog kluba. Pardon, naroda. Propuštam sjajne emisije gdje se oni kao nešto sučeljavaju, mada konstantno ponavljaju potpuno istu priču kao i pred prethodne izbore.
No, sve to na stranu, ovo ne bi bio najbolji blog na svijetu kad bi se bavio izborima. Sasvim sigurno ima petnaest miliona blogera koji na vispren i duhovit način jedinstvenim i simpatičnim stilom pričaju o aktuelnim događajima, pa tako eto i o politici, pa tako eto i o izborima. Ja ne želim da pišem o aktuelnim događajima. Ne zanimaju me. Osim smaka svijeta, koji su obećali pa se nije desio. Kažu, možda bude za mjesec dana. Sad već nekako sumnjam u to. Gdje stadoh? Ah, da. Dakle, politika i ostali događaji me zanimaju otprilike kao i novi album Metalike. Ja pišem o onome što najbolje znam, a to su obične stvari poput pretresanja polusmrznutog pasulja u tanjir.
Umjesto da pratite izbore i slične gluposti, bolje vam je da radite nešto korisno, npr. da prošetate ili pogledate neki horor film, a možete da bacite pogled i na krasnu sličicu na blogu moje drugarice Suzane:
Ko ne voli mačke, ne treba ni da živi!

5 comments:

son of man said...

Brate moj, kad sam kreno chitam ovaj tekst istripovo : "Ne, neeee, opet mrtvi izbori u Srbiji,dokle bre vishe ?" i otisho pitam kevu kao jel ima nekih izbora sad u skorije vreme jer ona to prati ,lozi se na Chedu, slusha "peshachanik" i to, i ona kao ma JOK bre to te neko lozi...i tek se onda setim jbte pa brt Harvi zivi i radi u RS-u. Haha-ha zlodna u mojoj glavi jbga...

Harvester said...

Ni manje ni više nego na Čedu?!

son of man said...

Jbmliga, Cheda, Tadic, Dinkic - pa i nije neki izbor - zar ne ?
Jbga mi smo ti izdajnichka porodica uvek bili i ostali. 90-ih se keva prvo lozila na Vuka, pa na Djindjica pa evo sad na Chedu...cale naravno uvek kontra, a ja ko da vishe, mislim ko da vishe para da se izadje na izbore, ja sam reko babi, glasacu i za SRS ako budem dobro placen jer ja u tu demokratiju i ta sranja ne verujem - i onda shto bre da ne uzmem bar neke pare kad su ti izbori - mislim ko ne bi, mozda jedino onaj koji ima para i koji se lozi na tu politiku...ja sam 5. oktobra presto se lozim jbga...10 godina lozenja - od mene i previshe...

Morticia said...

Da vidiš tek kako sam navatala neku mačku na ulici. Kad je budem okačila, tražićeš fotku da ti bude novi wallpaper... :)

Harvester said...

Cool! Trenutno mi je na wallpaperu plakat za Cloverfield ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...